نیمروز از شبکه ی 3




    نیمروز از شبکه ی 3


   وبلاگ طرفداران برنامه ی نیمروز از شبکه ی 3
نويسندگان وبلاگ
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 72
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 73
بازدید ماه : 72
بازدید کل : 16472
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 2331
تعداد آنلاین : 1

طراح قالب

Template By: LoxBlog.Com

» درددل مطلب ارسالی ازکاملیا

می گویند همه رازعلی درعین اوست.علم علی،عضمت علی،عدل علی وعشق علی.چشمم رابرروی این دنیای خاکی می بندم،می خواهم بهدورازهیاهوی دنیابامولایم حرف بزنم،دردازدل بگویم.

بااذانی که در گوشم زمزمه کردند دلم راباخیریه ی دلت پیوندزدند.دریای محبتم شدی،مولای من،امام آئینه تاریخ،مردشبستانهای مدینه،بوی کاهگل درفضای می رقصد بوی آب وآئینه می آید.عیداست،عیدولادتت ومانندعیدهای دیگر دربیابانهای رحمتت سرگردانم.ای بهانه ی آفرینش آیا می خواستم بهشت را...؟آیامی خواستم جنت العلارا...؟وقتی مولایی چون تو نداشتم.

تاکدام فلک بایدنمازگزارسایه ی رحمتت باشم.چه سعادتی است شیعه ی توبودن ورشتهی آل علی رابرگردن داشتن،آری ای مولودکعبه شیعه بودن وبرای تو خدمت کردن راازبدوتولددرگوشم زمزمه کرده ای.

آیا من لیاقت شیعه بودن رادارم؟آیاهنوزهم عدالت علی رادرجامعه ی بهران زدهیمان می بینیم؟

می خواهم  صدایت رابشنوم،ازکدام مناست،ازکدامین عرفه...

دوستت دارم وبرای همیشه خدمت گذارآل علی خواهم بود.

                                                       اللهم عجل می گویم

                                             ودرانتظار فرج فرزندعلی هستم.

مطلب ارسالی از کاملیا



نظرات شما عزیزان:

مژگان
ساعت17:08---23 آبان 1390
برنامه امروز نيمروز كه از خوانندگاني از جنوب دعوت كرده بوند خيلي خوب بود خيلي خوب مي خونند در حالي كه همه جوون بودند اقاي ضيا هم امروز طبع شعرش گل كرده بود وشعر مي خوند به هر حال خيلي خوب بود من ديگه حرفي ندارم در پناه امير مومنان باشيد واين شب عيدي به همه شما خوش بگذره وشاد باشيد من خيلي براي شما دعا مي كنم قربون شما

مژگان
ساعت19:30---21 آبان 1390
اين چند روز كه به وبلاگتون اومم متوجه تغييراتي شدم به هر حال در همين حد هم خوبه از وقتي كه من رفتم ديگه نظر ندادن برنامه امروز كه از كا پيتان شهبازي با كادر همراه دعوت كرديد خيلي خوب بود پيشاپيش عيد غدير رو به همتون تبريك مي گم يادتون باشه حتما از اقاي ضيا عيدي بگيريد اخه حرف از امام علي زديد حيفم اومد نگم شنيدم اين هفته نيمروز برنامه هاي خوبي داره به هر حال بگذريم من ديگه زياد حرف زدم براي همه شما ارزوي موفقيت در كار وزندگي مي كنم ئالهي هر چي از خدا ميخوايد بگيريد قربون شما برم

مژگان
ساعت20:42---17 آبان 1390
من ديگه بايد برم خيلي حرف ميزنم اخه يك چن وقتي بو به وبلاگتون نيومده بودم الهي كور بشه چشم اوني كه نميتونه خوشي شما وبرنامتون رو ببينه والهي هر جايي داري زندگي مي كنيد بهتون خوش بگذره شما خوش باشيد ما هم خوشحاليم ور كار وزندگيتون موفق باشيد وپيشرفت كنيد قربون شما برم

مژگان
ساعت20:38---17 آبان 1390
اين مطالب كه شما گذاشتيد خيلي قشنگه من خيلي ازش خوشم اومد برنامه امروز كه از يك اقا كه توي نيروي انتظامي بود دعوت كرديد هم خيلي خوب بود حرفهاي خوبي زدن به هر حال اين برنامه نيمروز داره تموم ميشه هنوز وضعيت وبلاگهاش معلوم نشه من خودم هم نميدونم به هر حال من واقعا اين برنامه خوشم مياد وهر روز نگاه مي كنم وخيلي به اين برنامه پيامك هم دادم ولي خوب نخوندن حتي نامه هم نوشتم واز اين حرفها اگه بشه اين تكليف اين وبلاگها معلوم شه خيلي خوب ميشه

مژگان
ساعت17:22---10 آبان 1390
من امروز فكر مي كردم يكي ديگه مهمان برنامه نيمروز باشه ولي ديدم اين ها رو اوردن به هر حال اينها هم خوب بودن اقاي ضيا هم حقا خيلي خوب اجرا مي كنن از طرف من از ايشون خيلي تشكر كنيد كارشون خيلي قشنگه وحرف نداره به هر حال من ديگه زياد حرف زدم بايد برم براي همه شما ارزوي موفقيت در زندگي وكارتون رو مي كنم واين كه اللهي بتركه چشم اوني كه نميتونه خوشي شما نيمروزي ها رو ببينه فداي همه شما

مژگان
ساعت17:17---10 آبان 1390
امروز كه داخل برنامتون از يك زن وشوهر معلول با بچه اشون دعوت كرديد خيلي خوب بود من كه خيلي خوشم اومد اين مطلبي كه توي وبلاگتون گذاشتيد خيلي قشنگه بعضيها مي گن اين جا تقلبيه ولي من چون به برنامه نيمروز اعتما كرده بودم الان اين جام وچون خيلي خيلي اين برنامه خوشم ميا وعاشقش ام به هر حال بگذريم اين حرفها دردي رو دوا نميكنه

مژگان
ساعت19:46---8 آبان 1390
اللهي كه در وبلاهاتون بخوره توي دل من تا ديگه شما ناراحت نباشيد واللهي من خودم ناراحتيهاي شما رو پر پر كنم وكور بشه هر كي نميتونه خوشي شما وبرنامتون رو ببينه من ديگه اين جا زيا نظر ادم بايد برم براي همه شما يك خيلي عا مي كنم قربونتون

مژگان
ساعت19:43---8 آبان 1390
اخه به خاطر اين كه توي وبلاگتون بيشتر از هر كي حرف زده بودم الان هم ارم زياد حرف ميزنم بعضي ها فوري شاكي ميشن ويك چيزهايي به من ميگن كه من خودم خيلي از اون حرفها ناراحت ميشم در هر حال اينها حتي اگه خوششون هم نياد وظيفه ندارن كه اين طوري بگن اين حرفها من رو اتيشي ميبكنه به هر حال بگذريم من كه از خير اين چيزها گذشته بوم وفقط ميام حرفم رو ميزنم وميرم وديگه كاري به كار هيچ كي ندارم

مژگان
ساعت19:39---8 آبان 1390
خوشم مياد كه ما هر چي ميگيم ثبت ميكنيد حتي اگه انتقاد از خودتون باشه اين كار شما خيلي خوبه اخه من چون اين برنامه علاقه دارم اين جا اومده بودم به هر حال الان ديگه گفتن هم فايده اي نداره

مژگان
ساعت19:36---8 آبان 1390
اخه يك جاي ديگه توي اين وبلاگتون نوشته بود كه اين وبلاگ كه شما ميباشد تقلبيه من خودم خيلي ناراحت شدم به هر حال من به اين جا اعتما كرده بودم كه اومدم اين جا وبه خاطر اين برنامه كه خيلي خاطرش برام عزيزه به هر حال چه ميشه كرد حالا كه گذشت ما مونديم بااز اين به بعد

مژگان
ساعت19:33---8 آبان 1390
خيلي خوشحال شدم از اين كه وقت برنامتون يك يك ربع ده دقيقه اي بيشتر شد اخه اولش خيلي كم بود برنامه امروز شما هم كه اقاي شيري مهمان بودن خيلي خوب بود حرفهاي قشنگي زدن كه براي ما جوونها ميتونه بدرد بخور باشه به هر حال ممنون

سحر
ساعت16:17---16 مهر 1390
مژگان خانوم دستت درد نگرفت از بس نوستی بابا سر من درد گرفت خسته شدم از بس اسمتو دیدم بابا دست بردار فکر نمی کنی زیادی حرف میزنی تورو خدا فکر انگشتای خودت نیستی فکر اعصاب ما باش

زهرا
ساعت15:09---6 مهر 1390
تا جایی که چشم کار میکنه همش مژگان نوشته شده!!!!!!!!!!

حریم
ساعت21:05---1 تير 1390
دل را ز علی اگر بگیرم چه کنم
بی مهر علی اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان علی اگر نگیرم چه کنم


یاسمین
ساعت16:18---25 خرداد 1390
خیلی خیلی عالی بود .ممنون از کاملیا جون اینومی نویسم تا برای دوستامم بخونم

سمیه
ساعت16:16---25 خرداد 1390
عالی بود می خواستم بپرسم این مطلب وازکجاآوردهپاسخ نیمروز:پس از ثبت نام وارد پنل کاربریتان شوید واز ارسال مطلب استفاده نمایید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : | تاريخ : 25 خرداد 1390برچسب:, | نوع مطلب : <-PostCategory-> |
» عناوين آخرين مطالب